woensdag 15 mei 2024

Moederdag...


Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie de moederdagkaart zien.
Ik heb hem gemaakt voor mijn 95 jarige moeder
waarover ik in het blogbericht van 10 april al het e.e.a. verteld heb.


Ik heb voor de achtergrond deze keer wat dunner aquarelpapier gebruikt.
Allereerst heb ik met de twee kleuren inkt en water de 
basis gelegd waarop ik verder kon gaan.
Daarna heb ik in het midden van boven naar beneden een brede strook
gemaakt met de tea dye inkt.
Hiervoor heb ik grotere post-it blaadjes gebruikt 
want ik wilde er ook nog op stempelen.
Voor het maken van de afdrukjes heb ik dezelfde kleuren 
distress Oxide inkt gebruikt.
Ook voor het stencilwerk heb ik de tea dye kleur gebruikt samen 
met een blending brush.
Voor het aanbrengen van de details heb ik de potloden
even vast gehouden
De tekst en de vlinders heb ik deze keer bewerkt met het 
embossingpoeder en ze lijken nu wel van suiker gemaakt.


Dit is een foto van de binnenkant van de kaart.
Dit heb ik rustig gehouden want er gaat nog op geschreven worden nietwaar?


Gebruikte materialen
Aquarel papier 170 gr van Jen Compen
Groen kaartkarton van Central craft.
Dye inkt
Distress Oxide, Tea dye, Bundled sage en Vintage photo.
Distress inkt, Tea dye
Kleurpotloden
Terracotte van Faber Castell
Embossingpoeder
Transparant Sparkle white
Stencils
Stencil no 30 van Studio Light
Stempels
Grunge Silhouetstempel (circel) en 
Tekst van Marianne Design
Stansen
Corners van Love 2 Craft
Sketch Art Butterflies van Joycrafts


Ze vond het weer een hele mooie kaart vertelde ze
en ze heeft hem nog steeds op de kast staan.

Creatieve groetjes, Anja

1 opmerking:

  1. Het is dan ook een prachtige kaart en moeders bewaren alles wat de kinderen voor Moederdag maken. Of je nou 4 of 40 bent! Mooie vlinders.

    BeantwoordenVerwijderen