woensdag 22 mei 2024

All the way up and down


Hallo beste blogvolgers,

Ik heb weer een kaartje gemaakt voor onze jarige buurman.
Tot zo ver als wij ze nu hebben leren kennen, hebben ze een moderne
smaak en houden ze niet van te veel poespas in hun huis.
Maar ze houden ook van mooi zachte maar sprekende kleuren.
En daar ben ik dan ook mee aan de slag gegaan.


Met een dun potloodlijntje heb ik de driehoekjes op het op maat 
gesneden papier gezet. Daarna heb ik het met inkt, water een een penseeltje
de twee kleuren aangebracht.
Nadat dit goed droog was heb ik met de micronpen elk driehoekje "omlijnd".

De stempel heb ik er overheen afgedrukt met zwart stempelinkt.
Door met de lijm-pen de kleine accentjes aan te zetten en te bewerken 
met het embossingpoeder krijg je een super mooie afwerking.
De bloementak heb ik afgedekt met keukenpapier
voordat ik ben gaan spetteren. Hiervoor heb ik de inkt op mijn 
craftsheet wat verdund met water.
Om de kaart te matten heb ik witpapier gebruikt waarvan ik de randen 
op kleur heb gebracht met weathered wood distress oxide inkt.


Ook de binnenkant heb ik voorzien van een paar stempelafdrukjes.
De tekst vond ik niet mooi op de voorkant passen 
vandaar dat ik het aan de binnenkant heb afgedrukt.

 

Deze keer kon ik niet stoppen met stempelen Ha ha ha.
Dus hup, ook op de envelop een klein gedeelte van de bloementak afgedrukt.


Gebruikte materialen
Artist drawing paper 225 gr van Schut
Roestbruin kleurig kaartkarton van Jen Compen
Dye Inkt
Distress Oxide: Vintage photo en Weathered wood
Stempelinkt
Versafine clair, Nocturne
Embossingpoeder
Metalic gold rich pale van Wow
Stempels
Striped Bouquet van Studio light
Overig
Micronpen Black 02
Quickie gluepen
Heatgun
DZ tape
Tackyglue


Ik hoop dat ik jullie met deze creatie een beetje heb kunnen inspireren
want dát is waar het om gaat niet waar?
Van je hobby genieten en informatie en tips delen
groei en leer je zelf het meest.

Creatieve groetjes, Anja

Geen opmerkingen:

Een reactie posten