woensdag 1 maart 2023

Around...


Hallo beste bezoeker,

Wat leuk dat je van mijn Creatieve blog komt bekijken.
De creatie van vandaag heb ik gemaakt voor mijn vriendin.


De eerste laag heb ik gemaakt met lichte kleur groene inkt
wat ik met de brayer op de gelliplate heb aangebracht.
Vervolgens de drie kleuren Brusho erop gespetterd en een afdruk gemaakt.
Daarna ben ik met de cirkels en de andere inktkleuren heerlijk bezig geweest.
Tot slot de elfjes gestempeld en evenals wat extra "groen" gestempeld.


Binnenkant van de kaart.

Gebruikte materialen
Aquarel papier 200 gr
Zwart kaart karton 210 gr
Dye inkt
Distress inkt: Bundled sage, Evergreen bough,
Speckled egg en Broken china
Distress Oxide inkt: Villainous potion en
Rustic wilderness
Stempelinkt
Versafine clair: Nocturne en Fantasia
Brilliance pigment inkt: Moonlight white
Pigmentpoeders
Brusho; Violet, Lime green en white
Stempels
Cherry Pie J 309/28 van De Stempelwinkel
The Fairy foragers  en
de Flower collection van Laviniastamps
Stansen
Cutting die 0111 van Card deco Essentials


Overig
Poscapen 0.7 mm White
Brusho sprinkler, Iridesent flash
Blending brushes
Blending tool
Heatgun
Gelliplate 
Brayer
Dubbelzijdige tape
Tacky glue
Sprayfles voor water

Vrijwel de meeste producten, op de Lavinia stempels na, zijn te vinden in de 
webwinkel van De Foamtastische Huiskamer of te bestellen via de mail.


Ik hoop jullie ook deze keer weer geïnspireerd te hebben 
met mijn creatie van vandaag.
Als je een vaste volger van dit blog wil worden of een reactie achter
laat wordt dit zeer gewaardeerd!

Creatieve groetjes, Anja

1 opmerking: