woensdag 11 januari 2023

Kritische blik...


Hallo beste volgers,

Zoals jullie, die mij al wat langer kennen en/of volgen,
weten dat ik elk jaar mijn best doen om een mooie kaart te maken 
voor de verjaardag van mijn fysiotherapeut.


Zijn smaak wat kleur betreft is ook een lastige hoor.
zwart, wit en blauw...
Tja... en dan kies je bruin he? HA ha

Maar goed. Ik heb de Bister poedertjes weer eens uit de kast gehaald
want dat blijft dat toch mooi spul zeg.
De kleuren die tevoorschijn komen blijven een verrassing.
Ik heb het witte schutpapier gebruikt om het water samen met 
de poeder er op te verwerken.
Ook alle stempels op de achtergrond komen erg mooi tot hun recht
ondanks dat ik ze afheb gedrukt met de coffee kleur.
De crackle is duidelijker te zien omdat ik hiervoor zwarte inkt heb gebruikt.

De afdruk van mijnheer zelf is gedaan met Nocturne en voorzien 
van de clear embossingpoeder en verwarmd met de heattool.
Met de lilac waterverf heb ik de subtiele kleine spettertjes gespetterd.
Dit vind ik het beste gaan met een klein waaier penseeltje.

Het kaart model is 1 van mijn favoriete
want hij kan staan en staat dan ook lekker stevig.


Gebruikte materialen

Papier
Artist Drawing paper 225 gr, van Schut
Kraftpapier 120 gr van Clairefontaine
Zwart papier 180 gr.
Stempelinkt
Archival, Coffee
Versafine clair, Nocturne
Verf
Shiny watercolour paints Lilac van Creatief Artist
Pigmentpoeder
Bister zwart
Embossingpoeder
Clear super fine van Ranger
Stempels
Texturestamps Crackles van M. Design
Tekststempeltje van Crealies
Steampunk Alchemist # 387 van AALL&Create


Overig
Maskingpaper
Heattool
Antistatische kussentje
Penseeltje
Water spray flesje


Mijn Fysiotherapeut was erg blij en wederom 
verrast door deze zelfgemaakte kaart.

Creatieve groetjes, Anja

Vrijwel de meeste producten, op de Lavinia stempels na, zijn te vinden in de 
webwinkel van De Foamtastische Huiskamer of te bestellen via de mail.


1 opmerking:

  1. SO cool this is my friend. And thank you so much for thinking about me.I am back to blogging!!

    BeantwoordenVerwijderen