woensdag 13 april 2022

She Flies...


Hoi hoi,

Vandaag weer een nieuwe verjaardagskaart voor ons huisvriendinnetje.
Dit keer eens een andere kleur gekozen van de dye spray's.
Echt waar, als je er eenmaal met die spray's bezig bent, ben je niet meer te stoppen... Zo van oh, en die kleur... 
en wat zal het effect zijn van die en die kleurcombinatie etc etc.
Gewoon erg leuk! En uh, er komen weer 6 nieuwe kleurtjes aan..


De kleur cassis is een heftige kleur dus heb ik dit wat getemperd 
door ook de Antique pearl en water te erbij gebruiken.
Met de 3-D embossingfolder kwamen alle effectje te voorschijn
en is het de juiste achtergrond geworden voor de vlinder.
Eigenlijk had ik ook wat wit gespetter bedacht maar uiteindelijk 
besloten dit niet te doen. Op de basiskaart heb ik, sterk verdund 
met water, wat cassis gespetterd.

De dubbele vlinder is uit het witte glanspapier gestanst 
en voorzien van wat kleur accentjes en zilverkleurig embossingpoeder.

  

Gebruikte materialen
Aquarelpapier 200 gr van De Foamtastische Huiskamer
Glanspapier 200 gr van Jen Compen
Stempelinkt
Versafine Clair, Chanti
Spray
Dye spray Cassis en Antique pearl van IZink
Embossingpoeder
Relief Silver van IZink
Embossingfolder
Regency swirls van Crafters Companion
Stansen
Thinlits, Butterflies van Sizzix Tim Holtz
Overig
Dubbelzijdige tape

Vrijwel de meeste producten zijn te vinden in de webwinkel van 
De Foamtastische Huiskamer of te bestellen via de mail.


Ik hoop jullie ook deze keer weer geïnspireerd te hebben 
met mijn creatie van vandaag.
En de jarige was er heel erg blij mee!

Creatieve groetjes, Anja
 

1 opmerking: