woensdag 18 november 2020

Wilma Kaart


Daar is tie weer, 
De Wilma kaart...

Elk jaar maak ik een kaartje voor mijn hobby vriendin Wilma.
En deze keer heb ik voor een luchtige kleurcombinatie gekozen.


Gebruikte materialen
Artist Drawingpaper 225 gr van Schut
Zwart kaartpapier 210 gr
Dye inkt
Distress-navul: Wilted violet, Scattered straw, Chipped sapphire en Peeled paint
Distressinkt: Wilted violet, Scattered straw, Chipped sapphire en Peeled paint
Stempelinkt
Archival: Jet black
Embosingpoeders
Provencal en Clear, super fine
Stencils
Blocks van Dutch dobadoo
Stempels
B & P no. 87 van Crealies
Happy Birdday van ArtSpecially-stamps
Vogeltje van Jeanines's art 10021
Stansen
Thinlits 664157 van Tim Holtz
XXL no. 8 en 85 van Crealies
Overig
Scheerschuim
Foamtape 2mm


De achtergrond heb ik gemaakt met behulp van scheerschuim, 
verschillende kleurtjes navul inkt en een stencil.
De kolibrie is gemaakt met de thinlits van Tim Holtz.


Ik ontving al heel snel bericht van Wilma dat zij er Super der Super blij mee was.
En dan weten jullie het wel, dan ben Ik ook weer blij!

Creatieve Felicitatiegroetjes, Anja

2 opmerkingen:

  1. Jazeker, daar is tie weer.....dat PRACHTIGE kaartje met die werkelijk SCHITTERENDE kolibrie. Nogmaals bedankt meissie.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend gedaan Anja!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen