woensdag 25 november 2020

Ik mis je


Beste mensen,

Deze tijd, van alle maatregelen en beperkingen door Covid-19,
is voor iedereen heftig.
Echt waar, voor niemand uitgezonderd!
Dus eigenlijk...
Verdienen we allemaal een kaartje...

Deze heb ik gemaakt voor mijn vriendin en ze was er blij mee.


Gebruikte materialen
Aquarel papier 170 gr.
Zwart kaart papier
Dye inkt
Distress: Faded jeans, Peacock feathers en Picked raspberry
Stempel inkt
Archival: Jet black
Stencils
Mini stencil 0.35 uit set 10 van Tim Holtz
Stencil 501van Crealies
Stempels
Ik mis je van Inkadinkado
Stansen
Multiframe, ovals van N. Snellen
Overig
Waaier kwastje
Babydoekje
Waterspray

 

De achtergrond is opgebouwd door met een stencil, babydoekje en inkt 
diverse cirkels te maken.
Ook heb ik met dezelfde kleuren lekker wat spetters erop gespetterd.


Ik hoop dat jullie er ook een beetje blij worden van dit kaartje.

Creatieve groetjes, Anja

1 opmerking:

  1. Natuurlijk word ik blij van zo'n MOOI kaartje.....waarom kom ik anders hier kijken ;). Je hebt een MOOI spetterkaartje gemaakt Anja.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen