woensdag 15 april 2020

Ciska kaart


Beste allemaal,

Houden jullie het allemaal nog een beetje vol?
Vandaag wil ik jullie een creatie laten zien die ik gemaakt 
heb voor een huisvriendinnetje van ons.
Ze is op 7 april 30 jaar geworden!!!
Ook hoopt zij in juni te gaan bevallen van haar tweede telg.
Natuurlijk duimen wij voor hen dat alles "normaal" mag gaan verlopen 
en hopen we dat de heftigste fase van de 'Caronatijd' achter ons ligt.

Gebruikte materialen
Artist drawingpaper van Schut
Dye inkt
Oxide: Black soot en Wild honey
Stempelinkt
Versafine clair: Nocturne
Waterverf
Shiny metallic watercolorpaint: Gold en White
Stencils
Deco-stencils van Craft Sensations
Stempels
Tekst&Zo van Crealies
Stansen
Set of 3 no. 51, Uno no. 51 va Crealies
Vintage flourishes Leaf van Joy.

 

De achtergrond is gemaakt van wit papier wat ik heb 
bewerkt met de twee kleuren oxide inkt.
De genoemde stencils samen met de waterverf geven de tweede, derde en vierde laag meer structuur en diepgang.
Ik heb de Shiny metallic watercolorpaint niet te nat gemaakt 
en op de craftsheet aangebracht.
Vervolgens heb ik met blendingfoam de kleurtjes 
via de stencils op het papier aangebracht.
Tot slot nog wat goud spettertjes gespetterd.
De bloemen heb ik niet op elkaar maar trapsgewijs op geplakt. 
De kleinste en tevens laatste bloem ook voorzien van een hartje.



Ze heeft mij laten weten dat ze heel erg blij was met de kaart
 en dat ze hem erg mooi vond. 
Alleen.... het cijfer had wel achterwege mogen blijven Ha ha ha!

Houd vol allemaal, blijf gezond en maak er wat van!

Creatieve groetjes, Anja

Geen opmerkingen:

Een reactie posten