woensdag 29 april 2020

91 Years....


Hallo lieve allemaal,

Ik wil jullie deze kaart laten zien die ik gemaakt heb voor mijn, 
inmiddels al 91 jarige, moeder.
Zij woont en leeft nog steeds zelfstandig en is het liefste
 de hele dag actief bezig.
Maar juist, Dat actief bezig zijn, gaat haar steeds zwaarder vallen evenals het accepteren van het feit dat ook zij niet meer de "jongste" is.


 Gebruikte materialen:
Artist drawingpaper
Zwart en dof paars kaart papier
Dye inkt:
Oxide: Wilted violet, Spiced marmalade
 en Seedles preserves
Stempelinkt:
Nocturne van Versafine Clair
Inktspray: 
White linen van Dylusions
Embossingpoeder: 
Ancient amber
Wax: Hortensia van Inka gold
Stencils: 
054 en 180 van Hobbyshop Sandra
Stansen:
XXL en Extra 103 van Crealies
Stempels:
Mandala silo 25 van N. Snellen
B&P 103 van Crealies
Gefeliciteerd van Boekenvoordeel


De kaart is opgebouwd door nogal wat verschillende laagjes.
De basislaag is gemaakt met geblend Distress Oxide inkt 
gevolgd door waterspetters.
Ook heb ik 2 verschillende stencils gebruikt samen met diverse stempels 
die ook in de laatste laag weer gebruikt zijn.
Natuurlijk heb ik tussendoor niet vergeten om wat inktspetters
en wat witte spettertjes los te laten....
De grote afdruk van de mandala en het ornamentje met de cijfers heb ik bewerkt met embossingpoeder wat een heel mooi resultaat geeft.
Helaas zijn alle glans, glimmers en sommige effectjes niet 
vast te leggen op een foto.
Maar ik hoop toch dat jullie een beetje een idee krijgen van het eindresultaat. 


Met alle restjes heb ik ook de binnenkant bekleed...
Want gemaakt papier weggooien...???
Nee, dat kan niet!


Creatieve groetjes, Anja

2 opmerkingen:

  1. Hoi Anja,
    Allereerst - van Harte Gefeliciteerd met je moeder. Geweldig dat ze nog zelfstandig woont.
    Ten tweede - wat heb je een PRACHTIGE kaart voor je moeder gemaakt.
    Ten derde - weggooien? Wat is dat? Natuurlijk doen we dat niet en zeker niet als het zo MOOI is.
    Ten vierde - tot ziens.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je moeder!
    Je kaarten zijn weer schitterend hoor...supermooie kleuren heb je gecreƫerd!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen