woensdag 11 maart 2020

Get well soon...


Een hele goede morgen-, middag- of avond,

Ik wilde jullie deze kaart toch ook nog eventjes laten zien.
Ik heb het gemaakt voor mijn zus die, alweer bijna 1 jaar geleden,
een flinke operatie moest ondergaan.


Gebruikte materialen
Artist Drawingpaper van Schut 225 gr.
Dye inkt
Distress: Mustard seed, Carved pumpkin, Mowed lawn, 
Mermaid lagoon, Blueprint sketch, Wilted violet,
Festive berries en Picked raspberry
Stempelinkt
Versafine Clair: Nocturne
Stempels
Tekst & Zo HL 02A van Crealies
Stansen
Circles small en large van Spellbinders

 

Van printpapier diverse sjabloompjes gemaakt met behulp 
van de cirkel stansen.
Daarna met de inktkleurtjes en blendingtools de cirkels 
op het papier aangebracht.
Al spelenderwijs krijg je dit leuke resultaat.
Door een klein stukje heel licht te laten, lijken de bollen wat transparant te zijn.
Ik heb er voor gekozen om geen schaduw effecten rond de bollen te maken 
omdat ik het zo al erg mooi vond.


Met mijn zus gaat alles Prima en ze was blij verrast met deze vrolijke creatie!

Creatieve beterschapsgroetjes, Anja

3 opmerkingen:

  1. Hoi, hoi Anja,
    Het is inderdaad een MOOIE VROLIJKE creatie Anja en wat heb je die cirkels MOOI weten te blenden, de kleuren "lopen" zo MOOI in elkaar over.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je dit prachtig gedaan...zo vrolijk en helder met deze kleurtjes...top!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een supermooie en vrolijke kaart
    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen