woensdag 4 maart 2020

Color Spinner ...


Hallo beste bezoekers,

Ik dank jullie weer voor de belangstelling en voor alle leuke 

reacties zowel op dit blog, via Facebook of Pinterest.
Ik wordt er altijd weer blij van!!!


Gebruikte materialen
Inkt: Peeled paint en Forest moss
Oxide: Peled paint, Spiced marmalade, Crushed olive en Fired brick
Embossingpoeder: Clear, super fine
Perfect pearls: Perfect gold
Crealies XXL stans, Doble fun 26 en Inside or out 13
Plastic zakje


Deze creatie was oorspronkelijk bedoeld voor Crealies plaatsing, 
echter Mandy heeft hem afgekeurd omdat het niet zou voldoen.
Ik heb deze creatie gemaakt met een cirkel stansset 
uit de Crealies XXL serie.
Ik heb de de 1 na grootste cirkel gebruikt.
Het gedeelte rechtsonder is gemaakt met behulp 
van inkt en een plastic zakje.
Doordat je de inkt d.m.v. het plastic op je papier aanbrengt 
heb je ietsie meer controle over waar de inkt heen gaat.
Daarna heb ik vanuit deze inktvlekjes gestempeld totdat, ongeveer,  
twee derde van de cirkel bedekt was. 

Vervolgens de tekst gestempeld en ook de randjes 

van diverse kleurtjes inkt voorzien.
Door de elementjes, linksboven en rechtsonder van de cirkel,
lijkt het net alsof zij de kleurtjes, al draaiend, aanbrengen.




Creatieve groetjes, Anja

2 opmerkingen:

  1. Hoi Anja,
    Je laat hier een MOOI spinner-kaartje zien in VROLIJKE "lente"-kleurtjes.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supermooi effect, die techniek met het plastic zakje. Prachtig kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen