woensdag 12 februari 2020

Argentijnse Tango


Hoi hoi,

Afgelopen zomer hebben wij weer volop genoten van 
de 5 Argentijnse tango lessen.
Een super fijne cursus die gegeven wordt tijdens de schoolvakantieweken.
Deze lessen worden verzorgd door Aat en Lia, twee mensen die het dansen
in hun body hebben zitten.
Zij trainen het hele dansjaar door vergevorderde 
dansparen en wedstrijdparen.
Maar tijdens de zomerstop mogen wij van hun 
en de Argentijnse Tango genieten!


Gebruikte materialen
Artist drawing paper 225 gr van Schut
Papier, mat goud
Dye inkt: Distress, Vintage photo
Stain: Broken china
Perfect pearls"Perfect gold
Crackle glaze van Deco art
Diverse Crealies stansen
 

Deze kaart heb ik gemaakt met de landsvlag van Argentiniƫ in mijn gedachten.
Deze vlag is meer babyblauw dan mijn kaartje hoor!
Maar in vond deze kleur mooier. 
Door de 'crackle' effect toe te passen wilde ik "vertellen" dat deze Tango al 
een hele oude dans is die verweven zit in de muziek en cultuur van Argentiniƫ.
En van de zon heb ik een vrolijk kijkend gezichtje gemaakt.


Ze waren beide weer blij met het bedankkaartje en we hopen aanstaande 
zomer weer samen met hen op de dansvloer te staan!

Creatieve dansgroetjes, Anja

1 opmerking:

  1. Ooh Anja.....wat HEERLIJK om te kunnen dansen en het kaartje is weer SUPERSSSSS met die PRACHTIGE crackle achtergrond.
    Vooral doorgaan.....met beiden.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen