donderdag 26 september 2019

65 jaar!!!!


Hallo Allemaal,

Vandaag ga ik jullie een kaart laten zien die ik gemaakt heb voor 
mijn Therapie, Hydro en hobby vriendinnetje.
Ze is namelijk 65 jaar geworden!

Dat is weer een fijne en leuke reden om
een kaart te gaan maken.


 Gebruikte materialen
Fluweel papier, wit
Oxide ink: Fired brick, Barn door, Abondoned coral
en Spiced marmalade
Ink-dusters
Embossingpoeder: Gold, super fine
Perfect pearls: Perfect gold
Wax: Alchemy wax, Inc gold
Embossingfolder van Craftsesations
Bloemenstans: Dahlia van E. Craftdesigns
Houten cijfers van Craftemotions
Stempels:
Vine background van Stacy Stamps
Tekst van 't Scrapbookatelier, set 4 
Stansen
Crealies XXL no. 8 en 85
en Partz no. 13

 

Als eerste heb ik de inkt, oplopend in de 3 rode kleuren, 
met de ink-dusters, aangebracht op het papier.
Daarna even met de oranje/gele kleur er lichtjes overheen gegaan.
Tot slot de Perfect pearl poeder aangebracht op de nog vochtige inkt.
Vervolgend heb ik het papier in de embossfolder 
door de stans-machine gehaald.



Alles op maat gesneden en voorzien van een beetje wax.
Al deze stappen geven subtiele effectjes aan het papier.
Daarna de kaart afgewerkt met tekst en bloemen.



Creatieve hobbygroetjes, Anja

Geen opmerkingen:

Een reactie posten