zaterdag 11 mei 2019

Blogestafette day 2. Stencils


Hallo blogvolgers,

Van harte welkom op de tweede dag van 
de vierde Crealies blogestafette van 2019.
Gisteren hebben jullie alle creaties van Hennie kunnen bekijken 
en vandaag is het mijn beurt.
Ik ben aan de slag gegaan met de allernieuwste vorm stencils 
waarvan er vier verschillende zijn uitgebracht.
Ik heb met twee verschillende een voorbeeldcreatie gemaakt.




Gebruikte materialen
Artist Drawingpaper,  van Schut
Inkt: Mowed lawn, Dried marigold, Chipped sapphire, 
Wilted violet, Salty ocean, Aged mahogany, Bundled sage, 
Picked raspberry, Seedles preserves, en Festive berries.

Jullie zien dat ik met de diverse kleuren inkt de cirkels heb gemaakt.
Door met de diverse kleuren te spelen en de cirkels ook over 
elkaar heen te zetten krijg je ook wat diepte.
Het lijken nu zeepbellen die achter de tekst zweven.
Dit effect kan je nog versterken met wat witte details in de 
cirkels aan te brengen maar dat ben ik helaas vergeten.

   
1ste creatie
Crealies stansen/Dies
Crea-Nest-Lies XXL no. 08
Crealies Stempels/Stamps
Tekst & Zo no. HL 02
Crealies for Journalzz & Plannerzz
 Journaling Week Spread A no. 301 
Decoratie Cirkels no. 501 


Gebruikte materialen
Artist drawingpaper van Schut
Oxide ink: Faded jeans, Wilted violet, Blueprint sketch, 
Broken china en Chipped sapphire
Embossingpoeder: Queens gold
Lijmpen

Ik heb eerst met het stencil en inkt het figuur opgebouwd.
In het midden de lichte kleuren en naar buiten toe steeds donkerder.
Door daarna de lijnen met een lijm-pen te maken en embossingpoeder te gebruiken werden de wybers weer meer zichtbaar en het totale figuur geaccentueerd.


2de creatie
Crealies stansen/Dies
Crea-Nest-Lies XXL no. 26
Crealies for Journalzz & Plannerzz
 Decoratie Wybers no. 503 Komen jullie ons morgen weer bezoeken?
Dan zal Wilma haar creatie,
gemaakt voor deze blogestafette, laten zien.

Creatieve groetjes, Anja


Geen opmerkingen:

Een reactie posten