vrijdag 23 maart 2018

Kaart voor Ad


Hallo allemaal,

Vandaag wil ik jullie de jaarlijkse verjaardagskaart voor mijn zwager laten zien.
Maar volgens mij heb ik de kaart die ik in 
2017 voor zijn verjaardag 
heb gemaakt nog niet eens aan jullie laten zien.
Ik weet het, en schaam mij ook ietsie pietsie ha ha.


Gebruikte materialen
Wit papier van Schut
Inkt: Faded jeans, Chipped sapphire, Dusty concord, 
Blueprint sketch, Black soot Broken china, 
Stormy sky en Mermaid lagoon.
Memento inkt: Elderberry
Archival inkt: Jet black
Embossingpoeder: Clear super fine 
en Silver hologram sparkle
Stempels
Creeping vine van Lavina Stamps
Pixie small van Lavina Stamps
Mini stars 1 en 2 van Lavina Stamps
Lilly van Lavina Stamps
Branches van Craftemotions
Background text Craftemotions
Gefeliciteerd van Arts talent.
Stansen
Crealies XXL no. 8


De kaart is gemaakt met een beetje van Lavinia en een beetje van mijzelf.
Maar iedereen die mij een beetje volgt weet hoe ik de dingen vaak net 
effe anders maak, gebruik en/of doe.
Ach, en zeg nou zelf, het blijft toch heerlijk om met die inktjes 
te spelen niet waar?

En mijn zwager was bijzonder in zijn nopjes en blij met deze verjaardagskaart!
Supers dus!!!



Creatieve groetjes, Anja

1 opmerking:

  1. Dat snap ik best dat je zwager er blij mee is want het is ook een super mooie creatie !!

    BeantwoordenVerwijderen