woensdag 12 april 2017

Annelieskaarrt


Hallo lieve volgers,

Vandaag de jaarlijkse verjaardagskaart voor Annelies.
Ja, ik weet het...
Voor mede kaartenmakers is het altijd extra moeilijk een mooie kaart te maken.
Maar wat denk je als je een kaart gaat maken voor 
Dè ontwerpster van al die mooie 
Crealies stansen en stempels??????
Tja, dat dacht ik nou ook ha ha.


Gebruikte materialen:
Wit papier van Schut 225 gr
Aubergine kleurig kaartpapier
SU Inkt: Perfect plum
Distress stain: Brushed pewter
Embossingpoeder: Clear super fine
XXL no. 49 en 50 en Inside or out no. 9van Crealies
Plakpareltjes wit

Stempel:
Vintage art


En zoals jullie al wel van mij gewend zijn heb ik eerst het witte papier op kleur gebracht en mede door het gebruik van de Distress stain heeft het papier 
een mooie, in elkaar overlopend, kleureffect gekregen.

Na het stempelen heb ik alle cirkels en vierkanten uitgestanst.
Zoals je op de onderste foto kunt zien zijn alle laagjes niet op elkaar 
maar in elkaar gelegd.
Alleen de laatste en kleinste cirkel heb ik wat verhoogd.


Inmiddels heeft Annelies deze kaart al uit het envelopje 
geplukt en ze was er erg blij mee!
Ik hoop jullie weer wat inspiratie te hebben gegeven!

Creatieve groetjes, Anja

3 opmerkingen:

  1. Heel mooi deze creatie !!
    Lieve groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig! De doilies/medaillons zijn erg mooi op elkaar afgestemd. Langs deze weg: van harte Annelies!

    BeantwoordenVerwijderen