maandag 27 februari 2017

Triple Easel

Aha 😊, daar zijn jullie weer,

Gaaf hé? Al weer een leuke blogestafette. 
Als het goed is ben je gisteren op het blog 
van Marianne geweest en morgen 
komt de bijdrage van Wilma te voorschijn. 

Ik zit daar precies, gezellig, tussenin 
en laat vandaag de door mij gemaakte 
Triple Easel creatie zien.

Ik heb gewerkt met een nieuwe XXL stans, 
met Double Fun, de decorette en
ook nog eens met drie hele nieuwe 

ABC Bits & Pieces stempels.



Gebruikte materialen:
Aubergine kleurig papier 
Wit papier van Schut 225 gr. 
SU inkt: Perfect plum 
Stain: Brushed pewter 
Embossingpoeder: Opaque white, Silver super fine 
en Clear super fine




Deze kaart heb ik samengesteld uit drie 
easel kaarten met elk een andere maat.
Je slaat dan uit de stansset steeds 1 maat 
over en je begint met de grootste.
Goed vouwen is erg belangrijk.


Om de teksten te maken heb ik eerst de 
letters gestempeld en daarna uitgestanst 
met de nieuwste decorette no. 20.

 


Crealies Stansen/Dies


Crealies Stempels/Stamps

Divers

Wil je niets missen???
Meld je dan even aan als volger van mijn blog!
Heel veel Hop plezier en piep je ook af en toe 
even langs op Facebook ???

Creatieve groetjes, Anja

De paars gekleurde links in al mijn blogberichten verwijzen direct 
naar de artikelen in de webwinkel van Crealies.
Die zou je zo, heel spontaan, in je winkelmandje kunnen laten 'vallen' .

4 opmerkingen:

  1. Wauw wat een super mooie creatie,

    Lieve groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig, wat een feest!
    Prachtige kleuren en mooi gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This isa namazing card. I love those triple layers. Hugs Mrs A.

    BeantwoordenVerwijderen