maandag 6 februari 2017

Pop Up Twist...


Hallo lieve volger,

Ja hoor, daar is tie weer....
de jaarlijkse verjaardagskaart voor mijn Fysiotherapeut.
Hij is in de maand december jarig.
Inderdaad, in DE drukste kaartenmaakmaand van het jaar.

En elk jaar zorg ik, met veel plezier, dat hij een mooie kaart krijgt.
Hij zorgt immers ook het hele jaar voor mij nietwaar?


Gebruikte materialen:
Crème papier
Zwart papier
Inkt: Jet Black
Embossingpoeder: Clear super fine
Afrond pons R 4

Stempels
Swirls van het Scrapbook Atelier
Background text van CraftEmotions
Bloemen van CraftSensetions

Stansen
Creatables LRO 220
Oval frame van Joy crafts
Birds van Vintage Flourishes


Zoals jullie zien is het een Twist en Pop Up kaart geworden.
Het idee van deze kaartvorm heb ik gekregen van mijn hobbyvriendin Henriëtte.
De kleurcombinatie vind ik erg mooi en ook de effecten van stempelen en het embossingpoeder gebruik is helemaal naar mijn zin geworden.


Crealies stansen
Set of 3 no. 25, 37 en 38
Duo Dies no. 40 en 40A
Double Fun no. 06 en 21
Partz no. 16
Stempels
Bits & Pieces no. 03 en 53
Backgroundzz no. 1

Jullie snappen natuurlijk dat hij de kaart al heeft ontvangen 
n ik kan jullie laten weten dat hij het weer erg mooi vond en 
er heel blij mee was :-)
En dan weten jullie het wel...Dan ben ik ook weer blij!


Creatieve groetjes, Anja.

6 opmerkingen:

  1. Bezig bijtje ☺☺☺
    Van zo'n MOOI kaartje kun je toch alleen maar blij worden.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik snap wel dat hij er blij van wordt, het is ook een super mooie kaart geworden en een leuk model,

    Lieve groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat MOOI....een super kaart!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Anja. Groetjes, Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Anja, hij is super geworden. Petje af.
    Groeten Henriëtte.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart! Het modelletje vind ik ook zo gaaf! Deze staat bij mij ook nog steeds op de lijst om gemaakt te worden.

    Veel liefs Glenda

    BeantwoordenVerwijderen