zondag 19 juni 2016

Moederdag...


Hallo allemaal,

Allereerst wil ik Christine uit Dordrecht en Saskia Huis 
van Harte welkom heten als nieuwe volgers van mijn blog.

Vandaag laat ik jullie een kaart zien die ik heb gemaakt voor mijn 
moeder voor Moederdag.
De kleur roze vind zij echt een kleur die bij haar past.

De kleurkeuze was dus niet zo moeilijk.
Inmiddels heeft ze de kaart natuurlijk al 
ontvangen en heeft mij laten weten dat ze hem 
heel heel heel mooi vond.


Gebruikte materialen:
Wit papier van Schut
Inkt: Victorian velvet en Spun sugar
Perfect pearls: Biscotti (spray)
Sharpie paintpen white
Embossingpoeder: Clear super fine
Stempel: Cherry pie van de Stempelwinkel
XXL 33 en 34, Double fun no. 21 van Crealies


De achtergrond heb ik gemaakt met de gelli-plate en de twee kleuren 
inkt zonder gebruik van stencils of stempels.
Dit omdat ik het effect van de XXL double stitch stans en het 
stempelen duidelijk op de voorgrond wilde hebben.


Pssst, maak je geen zorgen, ik weet dat het vandaag Vaderdag is :-)

Creatieve stempelgroetjes, Anja

Geen opmerkingen:

Een reactie posten