zaterdag 20 februari 2016

European Crealies ATC


Vandaag wil ik jullie een viertal ATC kaartjes laten zien.
ATC is een afkorting van Artist Trading Cards.

Deze kaartjes maak je zelf, in kleine series, en zijn niet bedoeld om 
te verkopen maar om aan elkaar te geven of te ruilen.
De serie die ik gemaakt heb bestaat uit 4 kaartjes.


Gebruikte Crealies Items


Verder heb ik gebruikt
Wit papier van Schut 225 gr
Zwart papier
Inkt: Scattered straw, Fired brick en Wild honey
Archival: Jet Black
Embossingpoeder: Clear sparkle white


Op de foto met een zwarte ondergrond.


  
Van elk kaartje een detailfoto

De achtergrond heb ik gemaakt met inkt en de verschillende masks.
Met de Bits & Pieces stempel heb ik een doorlopend patroon gemaakt.
Door de Engelse, Franse, Duitse en de Nederlandse taal heeft deze ATC serie 
een Europees tintje gekregen.

Creatieve groetjes, Anja

1 opmerking: