zaterdag 30 januari 2016

Inspiration...


Hallo allemaal,

Een tijdje geleden kreeg ik van Hettie de vraag of het een idee was 
om kaarten voor elkaar te gaan maken met een thema zodat 
zij wat meer inspiratie zou gaan krijgen.
Nou daar wilde ik wel aan meewerken.
De eerste kaart zou een witte worden.
Zo gezegd zo gedaan.

Gebruikte materialen:
Wit papier
Stencil: Sweet vintage christmas van CraftEmotions
Modern Pachwork no. 3 en een tekststempeltje van Crealies


Ze heeft hem inmiddels ontvangen en vond hem erg mooi.
En ja, ik ben altijd blij als iemand blij is...

Creatieve groetjes, Anja

3 opmerkingen:

  1. Wow wat gaaf is dit zeg...toppie!
    Omdat het helemaal wit is vind ik het helemaal super.
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow wat gaaf is dit zeg...toppie!
    Omdat het helemaal wit is vind ik het helemaal super.
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldige kaart Anja. Die patchwork mallen spreken mij ook wel aan. Groetjes, Veerle x

    BeantwoordenVerwijderen