dinsdag 2 juni 2015

Double...


Hallo Allemaal,

Vandaag wil ik jullie een kaart laten zien die ik gemaakt heb 
voor een hobbyvriendin van mij.
Heb gekozen voor 1 van haar lievelingskleuren en ze was er ook erg blij mee.


Gebruikte materialen
Aquarelpapier
Zwart papier
Wit kaart papier
Distressinkt: Dusty concord,en Chipped sapphire
Archivalinkt: Jet black
Sparklespray: Paars
Embossingpoeder: Neutral shimmer en 
Ultra thick platinum
XXL no. 8 van Crealies
Stempels van Lavinia stamps


Maar toch heb ik dubbele gevoelens 
omdat haar man, precies op haar verjaardag, 
een hartaanval heeft gekregen.
Enorm schrikken voor hen en het gezin.
Inmiddels gaat het gelukkig goed en is hij
na behandeling weer lekker thuis.


Creatieve en beterschapsgroetjes, Anja

2 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Anja, wat een mooie kleuren en stempels.
    Liefs Veerle x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een super mooie kaart is dit, geweldige kleur.
    Ben even gaan rond kijken op je blog en je hebt er een volger bij hoor.
    Nog bedankt voor je complimenten op mijn blog ,
    groetjes Ballie (Bennarda)

    BeantwoordenVerwijderen