dinsdag 10 maart 2015

Bee well


Ik wil jullie een kaart laten zien die ik gemaakt 
heb voor een vriend van mij.
Hij moest een ingrijpende operatie aan zijn rug ondergaan waarvan 
het resultaat, vooraf, niet bekend was.
Hèèl spannend dus.


 Gebruikte materialen
Wit papier
Zwart papier
Distressinkt: Salty ocean, Dusty concord, Broken china, 
Black soot en Chipped sapphire
Distress stain: Brushed pewter
Achival ink: Zwart
Embossingpoeder: Platinum en Clear super fine
Perfect pearls: Turquoise
Decorette no. 3 van Crealies
Stempels van Lavinia
Stempel Bee well: onbekend
Stempel pen: onbekend

Mochten jullie weten waar de onbekend stempels vandaan komen of hoe ze heten, dan ontvang ik graag een berichtje!



Inmiddels weet ik dat de ruim 6 uur durende 
operatie goed is gegaan.
Nu is het wachten...

Creatieve beterschaps groetjes, Anja

2 opmerkingen: