dinsdag 17 februari 2015

Blommig


Hallo lieve volgers,

Vandaag een Hartelijk welkom voor Hannie van Spaandonk 
als nieuwe volger van mijn blog.

Ik laat jullie een kaart zien die ik gemaakt heb voor mijn vriendin.
De achtergrond is gemaakt met behulp van embossingpoeder en distress stain.
En alle vlinders brengen de kaart helemaal tot leven, al zeg ik het zelf.


Gebruikte materialen
Wit papier
Distressinkt: Dusty concord
Distress stain: Dusty concord
Embossingpoeder: Bright white, Clear ultra thick en Sparkle white
Stempel van Inkadinkado
Shapeabilities: Fancy tags two
Multi frame, MFD 057

Crealies Items
Crea nest lies XXL 08
Set of 3 no. 6 Butterflies 2
NL tekststempeltje


Alle vlinders hebben een tikkie inkt mee gekregen.


Door de foto is het niet zo heel erg goed te zien 
maar de tekst sparkelt door de embossingpoeder.

Creatieve groetjes, Anja

Geen opmerkingen:

Een reactie posten