dinsdag 11 maart 2014

Heftig misschien....


Vandaag wil ik Marja en Eileen van harte welkom heten 
als nieuwe volgers van mijn blog!
Natuurlijk ben ik elke keer opnieuw blij met alle reacties van alle volgers.
Maar zit je met een vraag, of wil je iets specifieks weten over een bepaalde kaart, schroom dan niet om mij gewoon effe te mailen hoor!!!

Vandaag laat ik jullie een kaart zien waarbij de kleuren best heftig 
over komen denk ik zo.
Jammer dat jullie hem niet in het echt kunnen zien.


Gebruikte materialen
Wit papier
Distressinkt: Peeled paint, Salty ocean,
Broken china en Dusty concord
Spellbinders: Parrisian accents
Embossingpoeder: Rich gold en Super fine clear
Stempel Viva decor, Flourish
Gesso
Glitter paste
Liquid Pearls

Crealies Items
Stempel Chocolate baroque, Flora and Fauna
Bloemen CL CF 13

Creatieve groetjes, Anja

5 opmerkingen:

  1. Hoezo best heftig Anja? Ik vind 'm best SUPER heftig.....SUPER MOOI kaartje.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje Anja, ik vind de kleuren wel goed hoor.
    Lieve groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi kaartje, Anja!! Mooie kleuren en stempels en zo leuk met de gouden embossing.
    groetjes Aukje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Cudne kolorki, śliczna praca :))

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze is al zo mooi maar ik weet uit ervaring dat ze in het echt nogvtwee keer mooier zijn. Super ook de kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen