vrijdag 22 februari 2013

Zoek & Win


De uitslag!!!
 
Maar voordat ik de winnaar of winnares bekend ga maken wil ik jullie eerst de kaart laten zien die ik speciaal voor deze Zoek & Win uitdaging heb gemaakt.


Gebruikte materialen:
Crème papier
Distressinkt: Pumice stone en Evergreen bough.
Distressmarker: Pumice stone
Embossingpoeder: Cappuccinio, Cappuccinio star
en sparkle white.
 
Crealies producten:
Creatieve flowers CLCF 23
Text Tag CLTT 02
Creatieve borders CLCB 20
Masks & more CLMM 02
Nonstopstempel CLNS 04
Tekststempel "Zomaar"
 
Met de Masks & More heb ik de achtergrond gemaakt.
 Met de randjes van de Text tag heb ik de diagonale rand en de 
ondergrond van de bloem samengesteld.
     
Er zijn hele leuke reacties binnen gekomen samen met 
goede en een paar foute antwoorden.
Maar het goede antwoord is:
Text Tag 02
      
TATATDAAAAAAA....
     
De winnaar is.......
Monique Kools
Monique, van Harte gefeliciteerd!
Ze heeft ook een eigen blog
www.monique-mkdesign.blogspot.nl
  
Op het Crealies blog kan je, via contact, je gegevens doorgeven 
en dan wordt deze Text Tag naar je opgestuurd.

Creatieve groetjes, Anja

3 opmerkingen:

  1. He wat gaaf, ik ga gauw naar het Crealies blog.
    Trouwens wel een speciale manier om deze stans te gebruiken :)
    groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi Anja,
    wat een leuk kaartje mooie kleurencombie heb je gemaakt!
    De winnaar van harte gefeliciteerd!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een SUPER mooie creatie staat hier weer te pronken,
    helemaal geweldig gemaakt.
    Lieve groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen