maandag 21 januari 2013

Jarige dochter.....


Een nieuwe!!!

Door allerlei oorzaken heeft het even geduurd voordat ik weer 
een kaart of creatie kon plaatsen.
Maar voor onze jarige dochter heb ik toch kans gezien iets moois te maken.
  
Deze keer ben ik lekker met inkt en stempels
aan de slag geweest.
  De basis is crème papier waarvan ik
twee labels heb gesneden.


Deze labels zijn opgebouwd met verschillende inktlagen
om de juiste sfeer te krijgen.
    
Gebruikte materialen
Crème papier
Distressinkt: Black soot, Chipped sapphire, 
Faded jeans, Dusty concord en Evergreen bough.
Embosspoeder: semi transp. Sparkle white
Stempels van Carts us en Karbon crafts
Water met perfect pearls
Glossy accents en glitterpoeder
Lintjes
Randje van Crealies CL CB 12
Blaadjes van Crealies CL CS 11
Bloemen van Crealies CLCF 20

En hoe vinden jullie het geworden???
  
Creatieve groetjes, Anja

4 opmerkingen:

  1. WOW Anja,
    wat zijn deze Labels mooi van kleur zo, dat doe je zo goed zo alle kleuren bij elkaar combineren echt geweldig mooi.
    Lieve groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi, hoi Anja,
    Ik vind dat ik eerst je dochter moet feliciteren met haar verjaardag......dus Van ♥-e Gefeliciteerd.
    Je labels zijn SUPER GEWELDIG Anja.....wat een PRACHTIGE kleuren en alles glimt zo MOOI.....de swirls, de vogeltjes, het randje en het kooitje.....PRACHTIG.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi Anja, van harte gefeliciteerd met je dochter,
    mijn dochter verjaart ook vandaag!
    Wat een prachtige label heb je gemaakt,
    mooi met die verschillende distresskleuren
    \groetjes van daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Waw, wat een plaatje , grandioos gemaakt .
    Mooie kleuren gefeliciteerd Anja.
    Groeten Henriëtte.

    BeantwoordenVerwijderen